Kontakty

Velociped klub
Velocipéd klub
Nová Paka

Počet zobrazených článků: 15 (z celkem 48 nalezených)

| 0-15 | 15-30 | 30-45 | 45-48 |

Smrk 2016 - cyklo výlet

Pátý ročník cyklo výletu na Smrk.

Poslední červnový víkend se uskutečnil tradiční cyklo výlet ze Staropacké boudy v Rokytnici nad Jizerou na Smrk (1124 m.n.m.), nejvyšší kopec Jizerských hor.
    Na tento výlet jsme se velice těšili. Zvláště, když dle dlouhodobé předpovědi mělo být slunečno a teplo. Jako pořadatelé jsme v pátek 25.6.2016 odpoledne vyrazili na Staropackou boudu s nákladem potravin a tekutin. Připravili jsme ohýnek, narazili soudek a očekávali příjezd dalších cyklistů.

Do večera nás bylo třináct a jeden pes. Ten samozřejmě na Smrk nejel, ale hlídal se svým páníčkem Staropackou boudu.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 28. 06. 2016 | 3055 přečtení |

Cyklo výlet na Smrk 2016 - pozvánka

Cyklo výlet na Smrk

Oddíl lyžování pořádá 25.6.2016 již tradiční letní cyklo výjezd na Smrk (1124 m.n.m.).

Start je v 9:00 od Staropacké boudy v Rokytnici nad Jizerou (825 m.n.m.).
   Trasa vede po vyzkoušených cestách přes Kládovku, křižovatku pod Voseckou boudou, Terexem přes státní hranici do polských Jakuszyc. Dále přes polské osady Orle, Górzystów a Polanu Izersku po telegrafní cestě až na Smrk (1124 m.n.m).
   Zpáteční cesta vede již po českém území přes Předěl, Jizerku a Jizerským údolím přes Harrachov na Staropackou boudu.
   Je to stejná osvědčená trasa jako vloni (vyberte zelenou trasu v mapě).

Sraz na boudě je v pátek 24.6.2016 odpoledne po 18:00. Na boudě je zajištěno pouze spaní na dvě noci (pátek a sobota) bez jídla. Jídlo si musí každý zabezpečit sám. Jedná se o dvě večeře (pátek a sobota), dvě snídaně (sobota a neděle) a samozřejmě něco ssebou na kolo. Sobotní oběd bude někde na trase, pravděpodobně na Jizerce.

Pro příjezd autem až na boudu je potřeba povolenka od rokytnické radnice v hodnotě 50,-Kč. Tu je možno zakoupit přímo na radnici v infocentru. Podmínky včetně pracovní doby jsou v tomto článku.
   Další možností je nechat auto na odstavné ploše pod úvozem před zákazovou značkou. Je to cca 1 km od boudy.

Pevně věříme, že počasí nás nezklame a výlet se podaří.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 22. 06. 2016 | 1151 přečtení |

První vejšlap 2016

První vejšlap roku 2016

V novoročním čase 2.1.2016 uspořádal Oddíl lyžování první vejšlap letošního roku 2016. Vzhledem k tomu, že na konci předcházejícího roku 2015 začalo konečně mrznout, dovolili jsme si naplánovat trasu více terénem přes louky a pole a nemuseli jsme tolik šlapat po tvrdém asfaltu silnic. Povrch byl opravdu zmrzlý a žádné bláto se nám na boty nelepilo.
Fotogalerie

Dle ohlášených propozic jsme se sešli ve Staré Pace u Staré školy v 9:30 hodin. Bylo jasné, že na ranní ledovce se všem nepodaří dorazit včas a tak jsme pár minut do odchodu počkali. Když se zdálo, že jsme všichni a nikdo další nepřijde, tak nám Radim Karel udělal startovní foto a mohli jsme vyrazit. Samozřejmě jen co jsme vykročili, tak ještě přijel Martin Pilař, takže ten nám chybí na startovní fotce.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 04. 01. 2016 | 3367 přečtení |

Vejšlap 2015

Oddíl lyžování pořádal v sobotu 29.8.2015 další z tradičních letních „vejšlapů”.
  Letošní ročník 2015 nás zavedl opět do blízkého okolí. Nebylo to však jako v loňském roce do Lázní Bělohradu, ale o kousek dál a trochu víc na západ. Letos jsme vyjeli vlakem do Libuně v Českém ráji a „po svejch” pak pokračovali domů do Staré Paky.
Mapa trasy - orientační
     V sobotu ráno se nás na Staropackém nádraží sešlo osm. Nastoupili jsme do vlaku a v 8:33 odjeli přes Lomnici nad Popelkou do Libuně. Tam jsme dorazili dle jízdního řádu v 9:16 hodin.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 31. 08. 2015 | 3341 přečtení |

Vejšlap 2015 - pozvánka

Oddíl lyžování pořádá v sobotu 29.8.2015 další z tradičních letních „vejšlapů”.
  Letošní ročník 2015 nás zavede opět do blízkého okolí. Nebude to jako v loňském roce do Lázní Bělohradu, ale o kousek dál a trochu víc na západ. Letos se vydáme z Libuně v Českém ráji a „po svejch” dojdeme domů do Staré Paky.
  Do Libuně pojedeme společně vláčkem. Proto se sejdeme na staropackém nádraží dostatečně včas, abychom mohli společně v 8:33 odjet přes Lomnici nad Popelkou do Libuně. Tam bychom měli dorazit v 9:16 hodin.
Mapa trasy - orientační
   V Libuni se po povinné společné fotografii vydáme na trasu. Trasa se může oproti plánované změnit dle počasí nebo místních a terénních podmínek.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 15. 08. 2015 | 3053 přečtení |

Smrk 2015 - cyklo výlet

Čtvrtý ročník cyklo výletu na Smrk.

Již počtvrté se poslední červnový víked uskutečnil tradiční cyklo výlet ze Staropacké boudy v Rokytnici nad Jizerou na Smrk (1124 m.n.m.), nejvyšší kopec Jizerských hor.
    Předpověď počasí na tento víkend nebyla pěkná, dalo by se říci, že byla spíše tragická. Meteorologové nám předpověděli sobotu jako nejhorší den týdne. Téměř trvalý déšť a místy, hlavně na horách bouřky. Vzhledem k této předpovědi jsme očekávali hodně špatnou účast. Přesto pořadatelé v pátek 27.6.2015 k večeru vyrazili na Staropackou boudu s nákladem potravin a tekutin a zde s napětím očekávali příjezd cyklistů na kolech.

Obloha byla podmračená, ale bez deště. Jaké bylo naše překvapení, když na boudu ještě za světla dorazilo sedm cyklistů.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 30. 06. 2015 | 3183 přečtení |

Cyklo výlet na Smrk - pozvánka

Cyklo výlet na Smrk

Oddíl lyžování pořádá 27.6.2015 již tradiční letní cyklo výjezd na Smrk (1124 m.n.m.).

Start je v 9:00 od Staropacké boudy v Rokytnici nad Jizerou (825 m.n.m.).

Sraz na boudě je v pátek 26.6.2015 odpoledne po 18:00. Na boudě je zajištěno pouze spaní na dvě noci (pátek a sobota) bez jídla. Jídlo si musí každý zabezpečit sám. Jedná se o dvě večeře (pátek a sobota), dvě snídaně (sobota a neděle) a samozřejmě něco ssebou na kolo. Sobotní oběd bude někde na trase, pravděpodobně na Jizerce.

Pro příjezd autem až na boudu je potřeba povolenka od rokytnické radnice v hodnotě 50,-Kč. Tu je možno zakoupit přímo na radnici v infocentru. Podmínky včetně pracovní doby jsou  v tomto článku.
   Jinak jsme schopni povolenku zajistit. K tomu je potřeba dodat nejpozději do úterý 23.6.2015 e-mailem na oddílovou adresu ski(et)ski-starapaka.cz tyto informace:

Jméno, Příjmení: xxx xxx
Úplná adresa: xxx
SPZ: xxx
Typ vozu: škoda, fort, renault, volvo ...
Druh vozu: osobní, dodávka ...

Pevně věříme, že počasí nás nezklame a výlet se podaří.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 18. 06. 2015 | 1511 přečtení |

Vejšlap 2014

Oddíl lyžování TJ SOKOL Stará Paka pořádal
 v sobotu 30. srpna 2014 turistický pochod

VEJŠLAP PODKRKONOŠÍM 2014

Při vejšlapu roku 2014 jsme se znovu vrátili do Podkrkonoší a trasu naplánovali v okolí Novopacka.

Na sobotu 30. srpna 2014 nebyla předpověď počasí zrovna přívětivá a v noci z pátka na sobotu se dokonce spustil silný lijavec. Možná právě tyto okolnosti odradily spoustu potenciálních zájemců od účasti na našem vejšlapu.
  Na nádraží ve Staré Pace dorazilo pouze 6 skalních turistů. Tato malá skupinka odjela vlakem v 7:30 do Lázní Bělohradu, kde byl plánovaný start "Vejšlapu 2014".
  Počasí po vystoupení z vlaku nevěštilo nic pěkného. Sice nepršelo, ale mlha a vlhko bylo řádné. Nafotili jsme společné startovní foto a vyrazili po naplánované trase:
  Lázně Bělohrad - Brtev - Bukovina u Pecky - Krkonošská vyhlídka - Pecka - Stupná - Vrchovina - Nová Paka - Stará Paka.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 01. 09. 2014 | 3499 přečtení |

Vejšlap 2014 - pozvánka

Oddíl lyžování pořádá další ročník již tradičního vejšlapu po vlasti České.
  V letošním ročníku 2014 jsme se rozhodli vyrazit do blízkého okolí. Nepojedeme tedy do Krkonoš ani nikam do Českého ráje, ale zůstaneme u nás v Podkrkonoší.
   Ráno 30.8.2014 se sejdeme v 7:15 na staropackém nádraží a v 7:30 pojedeme společně vlakem do Lázní Bělohradu. Po společném fotu se vydáme po plánované trase, kterou můžeme samozřejmě přizpůsobovat dle místních a terénních podmínek.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 25. 08. 2014 | 3259 přečtení |

Riegrova stezka 2014

Půldenní vejšlap Riegrovou stezkou ze Semil do Podspálova tentokrát proběhl pouze v „komorním“ obsazení.
  Na nádraží ve Staré Pace se v sobotu 19. července 2014 sešlo pouze pět účastníků – důchodců. V Semilech jsme se nejprve zastavili v restauraci „U Nádraží” a po menším občerstvení jsme vyšli směrem k Jizeře. Fotogalerie
Po pravém břehu řeky jsme došli do Bítouchova, kde Riegrova stezka začíná.
  I když bylo třicetistupňové horko, cesta podél řeky byla docela příjemná. Vede totiž v celé svoji délce lesem, v jehož stínu se nám šlapalo velice dobře.
  Mezi Bítouchovem a Podspálovem je navíc zřízena i naučná stezka. Ta je vybavena četnými informačními panely, z nichž se návštěvníci dozvědí různé informace o zdejší přírodě i o technických zajímavostech v údolí Jizery.
    Pochod byl zakončen na terase hotelu „Podspálov”, odkud jsme poté odjeli vlakem do Staré Paky. Zhodnocení a doplnění tekutin proběhlo ve Staré Pace pod slunečníkem v zahrádce restaurace „Staropacká sokolovna”.

Bohuslav Nýdrle
kronikář oddílu lyžování

| Autor: Bohuslav Nýdrle | Vydáno dne 21. 07. 2014 | 1629 přečtení |

Cestami Minky Poličanské

„Jsi-li v nouzi, o posměch se nestarej.“
   Toto lidové rčení však neplatí pro pochod, který jsme uskutečnili v sobotu 12. 7. 2014.
   FotogalerieOnehdá v zimě se naše Minka šla podívat na Staropacké hory k „letadlu“. Od lyžařské klubovny v podvečer vyrazila na Staropacké hory. „Letadlo“ sice našla, avšak cestu domů si nedobrovolně prodloužila blouděním po Staropackých horách.
   K večeru, když se Minka stále nevracela, rozjeli jsme „záchrannou akci“, ale Minka se mezitím sama vrátila hodně dlouho po setmění domů a všechno nakonec dobře dopadlo.

Proto jsme se rozhodli, že na počest jejího šťastného návratu se pokusíme zrekonstruovat cestu, kterou absolvovala a znovu ji projdeme s Minkou společně.
    Abychom mohli rekostrukci trasy zhotnotit, musel být cíl cesty na lyžařské klubovně, kde bylo na programu opékání buřtů. Celou trasu jsme tedy šli opačným směrem od konce k začátku.

A tak jsme měli zase jeden důvod k setkání na lyžařské klubovně.

Bohuslav Nýdrle
kronikář oddílu lyžování

| Autor: Bohuslav Nýdrle | Vydáno dne 15. 07. 2014 | 1725 přečtení |

Cyklo výlet na Smrk 2014

V sobotu 28.6.2014 se uskutečnil třetí ročník cyklovýletu na nejvyšší kopec Jizerských hor.

Pro začátek něco z historie....
   Před třemi roky se dva členové našeho lyžařského oddílu rozhodli, že uspořádají zkušební cyklovýlet ze Staropacké boudy (825 m.n.m.) v Rokytnici nad Jizerou do Jizerských hor. A když už do Jizerek, tak proč né rovnou na Smrk (1124 m.n.m.) na nejvyšší kopec těchto hor.

Fotogalerie

Jak řekli, tak učinili. Obvolali několik kamarádů a známých jak z řad členů oddílu lyžování tak i mimo oddíl s dotazem, co oni na to? Zda je to dobrý nápad a zda by se takové možná šílené akce zůčastnili.
    Jejich velice kladné odpovědi a to i od cyklistek, je hodně překvapily. Byla to velká motivace pro to, aby svůj záměr dotáhli do konce.
   První výlet byl naplánovaný na 30.6.2012 a neoficiálně označen jako nultý ročník hlavně proto, že plně věřili, že akce se bude líbit a budou následovat i ostatní ročníky.

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 30. 06. 2014 | 3390 přečtení |

Expedice Aconcagua

Jménem Radima Karla a Mirka Svobody
zvu všechny milovníky turistiky, putování a toulek na vyprávění při videu a fotografiích o expedici na Aconcaguu - nejvyšší horu amerického kontinentu.
   Radim Karel, dlouholetý člen našeho oddílu lyžování, se se svým kamarádem novopačákem Mirkem Svobodou letos zúčastnil expedice na dobytí kóty 6962 m.n.m. v Jižní Americe. Tou kótou je právě Aconcagua.

Tato úžasná přednáška se koná 11.4.2014 v 19:30 hodin v novopackém kině.

Všechny potřebné informace se dočtete v přiloženém plakátu.

Já osobně se velice těším a určitě se zúčastním.

Václav Šeps

| Autor: Václav Šeps | Vydáno dne 05. 04. 2014 | 2244 přečtení |

Vejšlap po Krkonoších 2013

Oddíl lyžování TJ SOKOL Stará Paka pořádal
v sobotu 31.srpna 2013 turistický pochod

VEJŠLAP PO KRKONOŠÍCH 2013

V letošním tradičním pochodu jsme se opět vrátili do Krkonoš. Zvolili jsme trasu, která byla obdobou pochodu z roku 2004. Důvodem bylo špatné počasí tehdejšího roku, ve kterém jsme si promočeni na kost pochod neužili a ani nic neviděli. Letos jsme doufali, že nám bude pán hor příznivě nakloněn a vejšlap se podaří.

Na nádraží ve Staré Pace se sešlo 21 pochoduchtivých turistů a 2 psi. Společně jsme odjeli v 6:31 hodin rychlíkem přes Železný Brod, Tanvald a Kořenov do polských Jakuszyc.
  Po vystoupení z vlaku nás přivítalo celkem slunečné počasí. Nafotili jsme startovní společné foto a vyrazili po trase:
  Jakuszyce – Szrenica (1361 m.n.m.)(8,5 km) - Tvarožník – česká budka (10,8 km) - pramen Labe - Růženčina zahrádka – Dvoračky (Štumpovka)(15,5 km) – Končiny (22 km) - Jablonec nad Jizerou (26 km).

| Autor: Administrator | Vydáno dne 01. 09. 2013 | 4763 přečtení |

SCHWARZMARSCH 2012

Známý novopacký spolek Velocipéd klub pořádá v sobotu 28.4.2012 oblíbený cyklo výlet SCHWARZMARSCH.
  Sraz v 9:45 hodin s bicykly  před hospodou U lípy. Trasa: Nová Paka - Lomnice nad Popelkou - Košov - Ploužnice - Klepanda - Kumburský Újezd - Studénka - Přibyslav. Návrat v podvečer.
  Dobové kostýmy a historické velocipédy vítány, ne však podmínkou.

| Autor: Administrator | Vydáno dne 23. 04. 2012 | 2577 přečtení |

Vejšlap

07.01.2024:
Zpráva o činnosti OL za rok 2023
Do sekce "Ke stažení" byla vložena Zpráva o činnosti Oddílu lyžování TJ Sokol Stará Paka z.s. za rok 2023.

06.01.2024:
Termíny brigád

10.01.2020:
Stanovy
Stanovy Oddílu lyžování odhlasované na výroční členské schůzi 10.1.2020.